sunshine



har varit superfint väder här i lilla kalmar i tre dagar nu tror jag? inte ett endaste moln har setts till, nästan;) så de senaste dagarna har självklart spenderats ute i solen. i måndags stekte jag med mina favorittjejer på varvsi & likaså igår, dock bara med en utav dom då. så jäkla härligt!! :D hoppas verkligen sommaren är här för att stanna nu..
saris och jag tog även en liten runda på staden igår & kollade rean innan vi åkte hem. hittade faktiskt lite finfiniga saker.

örhängen, ur&penn, 30 :-                          
   

kjol, ginaT, 149 :-
                                        

trosor, lindex, 29 :- styck


idag skulle jag egentligen åkt till ölandet med syster & johanna, men var ingen utav oss som orkade med de tillslut så har bara suttit ute i solen här hemma en stund med mami & hanni. men blev alldeles för varmt för att vara ute för mig så jag tog mig inåt efter någon timma ;) haha. tog en liten promenadis med nellan istället och nu sitter jag här och äter kladdkaka :D

                      
ska strax ta en dusch & ikväll ska jag bara ta det lugnt & kolla thehills. är så sjukt trött & sen är min hals inte i det bästa tillståndet för tillfället, helt svullen & ont gör den kan jag ju säga, haha.. så bäst att vara hemma & bli pigg till helgen då det blir lite party med min favoritsaris;)

 hörs säkert lite senare, annars får ni ha en bra dag!
PUSS / s ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0