midsommar!

gårdagen blev mer än lyckad måste jag säga :D man ska fasen inte ha några förväntingar iöverhuvudtaget, det är faktiskt då man oftast har som roligast eftersom att man aldrig kan bli besviken;) haha.
saris kom till mig runt tretiden i alla fall, hann inte vara här i mer än någon timma innan vi skulle ta oss vidare in mot staden. bussen till köpingsvik gick vid halvfem & vi var framme på ölandet runt halvsex tror jag? gick på dirren till någon "restaurang" för att äta lite & så, köpte godis med, haha. sedan gick vi till tuben & gänget i husvagnen;) festade till det lite i förtältet men sedan började de ösregna så då tog vi oss inåt i stället. spenderade nog den mesta tiden där inne tror jag allt :D i alla fall sara och jag, folket som var där inne varierade lite men det var gutt! hann med lite dans på bilar osv då vi inte var i husvagnen, hahaa. tog bussen hem vid halvtretiden sedan & var inte i stan förräns 4, skulle egentligen cyklat hem därifrån men det var det ingen som var speciellt pepp på att göra kan jag ju säga så johanna, sara & jag tog en taxi hem istället. somnade inte före fem sedan så idag mår man lite som man förtjänar så att säga(Y) baah!

ikväll vet jag inte alls vad som händer faktiskt, kanske leka med saris lite senare?
imon är det förövrigt min dag, bara ett år kvar till 18 alltså;) haha!
nu ska jag ut & röra lite på fläsket i alla fall. ha det så bra ode, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0