don't tell me cause it hurts

ingen braig dag idag heller:( uss, låter fan som ett litet emo. ska skärpa mig nu & ta mig i kragen som famor så fint hade sagt, hahha. det är sommar! och imorgon är det midsommar och den dagen ska inte få förstöras av någonting. det har jag bestämt. inget deppidepp för allt de dåliga få komma tillbaka när helgen är slut ifall det nu måste det.

ska dosa ner mig i sängen & sova med min voffi nu som för en gångs skulle ligger i min säng istället för mammas, dock ligger hon nog här mest för att mami inte är hemma tror jag om jag ska vara redigt ärlig;) haha.
 imon blir det upp tidigt för att äta frukost ode med kusinisarna oså, sen blir det hem hit & så kommer bästa så blir det fixifix & sen vidare upp mot ölandet :D ser jag fram emot!

nehe, bäst att försöka sussa nu så jag orkar med morgondagen;)  ha det så bra & ta det lugnt imon allihopa! (haha)
nattinaaaaatt!


sara & sara. HAHah

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0