17

vaknade av ett samtal av min kära farmor i morse, haha så dullig så. fick höra en liten trudilutt sedan somnade jag om. dock blev jag väckt av family en timma senare, haha. fick pengar & lite hårprodukter oså :D gladis blev jag allt!
tog en runda in till staden med syster & köpte en klocka för pengarna, finfinig var den. sedan brummade vi oss hemåt & gick och la oss på baksidan och stekte en stund. så underbart härligt :D haha. sen kom släkten hit och kalasade lite runt fyratiden. då blev det mat & sedan lite jordgubbstårta med, mycket namnam på det. fick bara pengar i stort sett av alla vilket är mycket behövligt just nu kan jag ju säga så jag blev nöjd! haha. känns ju inte sådär jättebra att fylla sjutton egentligen, menmen;) en mycket braig dag har jag i alla fall haft. 

    
lanza hårinpackning + serum, gozzip     klocka, ur&penn


nu ska jag gå & sminka av mig ode innan jag somnar här.
sen blir det sussinanna , så nattinatti! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0