where'd you go?



idag blev det upp tidigt för att åka till mormor och morfar. blev kvar där ett bra tag faktiskt, är inte där alltför ofta nu för tiden om man jämför med när jag var mindre eller för bara några år sedan egentligen. men det är väll så det blir när man blir äldre antar jag, när jag var mindre sov jag där så ofta jag bara kunde, älskade verkligen att vara där och busa med alla hundar osv :D haha. kuul att träffa dom idag i vilket fall! åt mat, fikade & spelade lite kort och lite sådär.

kom hem någon gång efter fyra och då hjälpte jag mami att städa lite i uterummet, sedan kom någon elektriker som skulle dra elen där ute;) sen kom lilla farmor förbi också och då blev det fika för 5e gången idag tror jag? sen kom mami & papi hem med pizza&godis också så blev en riktig tjockiskväll framför teven idag, haha(Y) känner mig som ett svullo nu..

imorgon hoppas jag på finigt väder som jag läste att det skulle vara, så det hoppas jag på. måste bättra på brännan lite innan tunisien känner jag, haha! 4 dagar kvar nuuuu, jag längtarrrr:) puss!


lite finfina bilder från innan vallen för några veckor sedan,

 
pigga&glada as usual;) haha. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0