when I get older i will be stronger

sitter här & dunkar space cowboy feat. chelsea - falling down i min ensamhet (haha),  älskar den låten(Y)

idag har jag fått mycket vettigt gjort faktiskt, varit ute&gått& pratat med min saris, varit ute&sprungit,  & lagat mat! bara braiga grejer ju(Y) sedan tog jag en glass i hamnen med syster & johanna nu på kvällen med, vet inte om glassen var så bra för min del med tanke på allt godis & tjockismat jag har tryckt i mig i dagarna men vafan;)

imorgon blir det stan med erica en stund innan vi ska jobba.. kul(Y) det ser jag verkligen inte fram emot men pengarna sitter mer än fint måste jag säga, haha. sedan blir det hem hit för lite tjejmys/fest förhoppningsvis? vet inte alls hur det blir med den saken ännu men det blir nog bra i vilket fall som;) hihi.




en gammal liten film jag hittade på mig & saris, hahaha. tuffa tjejer alltså;)


nu ska jag sussa!
ha det så braa,
pusspusspuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0