if i could turn back time

igår blev det möllan med ballan en stundis på dagen. var duktiga och ställde klockan på halvnio så att vi skulle hinna med cykelbussen vid 10 :D hann dock inte vara där så länge innan himlen öppnade sig.. haha. så då tog vi bussen hem igen & slapp cykla hem från svinö eftersom att syster var en sådan snälling och kom och hämtade oss där;)
sedan blev det hem och städa lite, sen kom lite tjejor hit och det blev lite party. när alla var fulla, glada&nöjda tog vi oss vidare in mot stan och det hela slutade med att vi hamnade inne på vallen, till och med lilla jag lyckades ta mig in;) haha. en mycket braig kväll trots allt faktsikt!


syster

idag vaknade jag seeent. så skönt att bara kunna sova ut lite ibland alltså! åt frulle tillsammans med syster sedan åkte hon och jobbade så den största delen av dagen har tillbringats framför teven & datan för min del tror jag allt. sjukt seg har jag varit i alla fall..  men runt sextiden skjutsade famor bort mig och syster till ekke och sanna, kollade filmis & lagade lite mat där. mysepyse! dock var alla helt döda så stämningen var nog inte riktigt på topp, haha somnade lite då&då. men det är okej!

men nu ska jag försöka sussa var det tänkt, så nattinatti ♥



as we go on we remember all the good times we had together

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0