weekend

hejhejhallå!

igår sken solen dagen lång, haha bara härligt ju:D blev inget med att åka till stranden dock eftersom att mami & papi var tvugna att fixa lite inför tunisien så istället blev det lite stek på baksidan med mina små systrar, hoho najsnajsnajs.

framåt kvällsingen kom min älskade lilla ballan hit. vi åt grillat & drack sockerdricka, namnam var det! sedan fixade vi oss och hade oss innan vi drog igång vår alldeles egna lilla förferre, haha nemen tog oss en cider i väntan på saris buss till Tuben. väl hemma hos tuben var det trrrevligt! var bara jesper, putte, punu och någon till där och vi då såklart men det var kul:D blev lite dansande osv innan vi drog oss hemåt framåt natta, vi som skulle på vallen och allt, haha vetifan vad som hände med det alltså. blev dock lite mycket där i slutet men jag var ju inte ensam om det kan jag ju säga;) haha. sådant man får ta helt enkelt. hade i alla fall en rolig kväll (till en början) med mina favorittjejor! verkligen världens bästa är ni. kvällen kunde kanske ha slutat lite bättre men vafanken.. bilder kommer förhoppningsvis senare om dom inte är alltför hemska för att laddas upp här;) haha.

vaknade ganska tidigt idag faktiskt. gick upp och åt frulle med resten av familjen och sedan somnade jag om igen. helt död var jag sedan. spydde till och med två ggr, usch & fifarao (A) så blev sängen ett bra tag för min del idag... mallsing kom och hämtade sina grejor runt fyratiden & efter det kände jag mig mycket piggare så åkte hem till mina småkusiner och satt barnvakt där ett tag.

nu är jag helt slut igen så tror nog att det är dags för att sussa strax, imorgon ska jag sova ut  länge och sedan blir det packning osv & träffa ballan,  åker ju på måndag som sagt och det ska bli så jäkla skönt att komma ifrån allt ett litet tag(A)



världens sötaste! min lilla dos :)
ingen idiot som de flesta andra killar alltså..



avslutar med den traditionella pussbilden;) haha.
 kommer fler bilder när saris har skickat dom.

nu blir det sängen! puss&nattinatti


Kommentarer
Postat av: mallse

aw du är bästigast baby:D hahah vilken bild alltså(y) inte den snyggaste kanske;)menmen, se till att svara på msnan nu!

2009-07-19 @ 15:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0