onsdag

heeej :)

nu sitter jag här i min lilla ensamhet och hör min syster & massa annat folk som festar för fulla muggar i uterummet utanför mitt rum. skulle egentligen hänkat på dom idag men sen kom jag på att jag verkligen inte var pepp för fem öre så det fick bli en hemmakväll med dodis och tevetittande med mammut i stället, haha.

skulle åkt till stranden imorse men det  var verkligen alldeles för stekigt för min del för att äns ta mig ut i solen så fick bli en tripp in till staden med syster och mami lite senare i stället. fick en del köpt faktiskt!

jeansleggings, hm


"höstkavaj", hm

 
nagellack, lindex


trosor + bikinitrosor, hm


pumps, deichmann


sjukt dåliga bilder men vetifan vad som hände med min camera där ett tag, haha.
nu ska jag kila tillbaka in i teverummet och fortsätta mitt tevekollande, ha en bra kväll alla! ♥ puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0