toorsdag

godkvällens :D

idag vaknade jag tidigt för att börja morgonen med en långpromenadis, så himla sköööönt är det att börja morgonen så måste jag säga. speciellt nu när det är så underbart väder igen, mmm det gillas! sedan åt jag frukost tillsammans med familjen & sedan åkte vi över till ölandet. sol & bad för hela slanten vettni;) haha, underbart.

väl hemma sedan blev det dusch & the hills, somnade i soffan en stund med.  sedan kom syster hem så blev att umgås med henne ett brao tag, åkte som vanligt till vårt kära maxi för godisköpande osv(Y) kom hem för ett tag sedan så nu ska jag dra mig ut mot teven och trycka i mig allt det goda, haha!

imorgon blir det nog stranden en stund på dagen om vädret tillåter, sedan på kvällen vet jag inte hur det blir med något för tillfället men lite party med mina tjejor hoppas jag allt på :D vilket det lär bli!

nu ska jag kolla teven somsagt, ha en bra kväll. pussselipusspuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0