måndag

halluuu:)

dagen har spenderats med min lilla malleballe hela dagen lång nästan. tog cyklarna in till stan någongång runt två. hittade icke det vi skulle ha så det hela slutade med att malin köpte en glass där i mitten av baronen, jag skulle med ha köpt men cepen till personal säger jag bara, haha, så det blev ingen glass för min del men tur var väll det för jag fick smaka ballans & den var inte god någonstans, fyyyy;) istället blev det tokiga ture & godis då jaa, namnam! hahh. cyklade hem hit sedan där vi hittade dom nya ballerinorna på köksbordet, dom med bara choklad ni vet, haha, blev dock lite besvikna, inte alls lika goda som dom vanliga ju, bhuu. sedan blev det pratis & musik bara. mysdag!

klockan är 01.23 nu och jag är inte trött alls, hatar när man känner så, vill ju sova egentligen liksom, men så går det väl när man vänder på dygnen helt enkelt ;) haha. började förresten packa lite inför tunisien innan idag, haha patetisk är jag som börjar så tidigt det vet jag:D men är en vecka kvar idag i alla fall & jag lääängtar verkligen efter att bara få komma ifrån allt här hemma ett tag! ser dock inte fram emot den dagen jag kommer hem för då börjar jobbet, blää. aja, ska gå och sminka av mig nu & hoppas på att jag kan sova snart, haha:) nattinattifnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0