you can hide behind your stories

godkväll :D

nu sitter jag här pigg som fan asså. suger ju endel med tanke på att jag ska upp runt sextiden imorgon så måste egentligen sova nu känner jag men vet i fanken vad jag ska ta mig till så jag blir trött? haha, hatar när det är såå..

idag har jag i alla fall inte gjort något speciellt, packat det sista & sen var lilla farmor här och sa hejdå och hämtade nellan som ska bli hennes inneboende för en vecka;) var ute och gick en runda i äckelvädret med mallsingen min innan också. sedan har jag hunnit med telefonsamtal med både erren och min lilla pluttsarreparre. kommer saknas endel kan jag ju säga!:( trots att det bara är 8 dagar..

menmen, ska sätta igång a walk to remember nu och hoppas att jag blir lite pömsigare av den..

ni får ha det så bra för det har jag tänkt att ha;) hihi. hörs om en vecka!
nattinatti ♥ /saris


it's nothing but a lie
you're nothing but a lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0