tjabbatjenaaa

halluudär :D

var ett bra tag sedan jag skrev här nu igen.. det blir lätt så alltså! dagarna bara springer förbi känner jag.. vet inte om det är bra eller dåligt men det känns inte som om man gör så mycket vettigt om dagarna just nu i alla fall när det är sådant tråkigt och äckligt väder, fyyy.. men bara 10 dagar kvar till tunisien nu så det är faktiskt ganska lugnt för min del måste jag säga, hahh.

i söndags åkte jag till staden en snabbis, var på jakt efter lite tröjor vilket jag faktiskt hittade;)



oversizelinne, ginaT
tshirt, ginaT
klänning med nitar, hm

fint att min lilla mongofot kom med där på ett hörn också ja, haha! på kvällen åkte erren & jag och köpte lite gotte, eller jag gjorde men hon följde med;) sedan cyklade vi hem till henne en stundis och var lika galna som vanligt, hihi.

i måndags blev det en liten tripp till malmö med erica, carro, angelica & celie. myse! var inget planerat så blev bara en liten spontan tripp sådär, skönt att bara komma ifrån lilla kalmar ibland tycker jag allt..  blev lite kollande på stan och så, det enda jag och erica egentligen var ute efter var kavajer & jag hittade faktiskt en på zara sedan fick jag inte alltför mycket mer köpt eftersom att utbudet av butiker inte var allt för stort ;) eller många butiker finns det väll egentligen men inga speciella mer än dom som finns här i käälma nästan. alltså ingen bra shoppingstad helt enkelt, haha. inte enligt mig i alla fall! vi gick förövrigt förbi zlatan också när vi skulle till donken, sjukt mycket snyggare är han i verkligheten måste jag säga;) hihi.  blev hemfärd någon gång efter fem sedan då alla var lagom trötta & nöjda. mysdag!

igår vaknade jag sjukt sent, det berodde nog mest på att jag var helt slut sedan dagen innan kan jag tro, haha. blev i alla fall staden med mamsen en stund på dagen, åt glass & kollade lite. fick en söt liten bh av mammi med :) sedan åkte vi hem och lagade en asgod sallad, mmums! sedan på kvällen blev det bara lite nixe och sådära. mysepyse.


bh, hm

idag har jag haft storstädning hela dagen lång (haha). städade hela mitt rum, köket + badrummen sedan har jag tvättat massa och rensat ur mina garderober. mycket duttigt av mig sjävla måste jag säga:D haha, hade inget bättre för mig såå. mamma blev i alla fall glad när hon kom hem(Y) sedan åkte johanna jag och emmsi och köpte oss lite godis, har blivit mycket av sådant under sommaren kan jag ju säga, lite för mycket kanske men ibland måste man får unna sig;)

nu ska jag slå en pling till min kära syster & se så att hon lever, sedan blir det bums i sängen! PUSS& nattinatti ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0