how long have i been in this storm?

började morgonen med att försova mig igår? hade helt och hållet glömt bort att jag skulle jobba men som tur var ringde erica mig i sista sekund så då blev det full rulle, hade tio minuter på mig att hinna äta & sminka mig, man måste ju vara lite fresh när man jobbar bland folk;) dock hann jag icke duscha så såg ut som ett litet skabb i alla fall haha, men vafanken(A) tiden går ju inte för fort när vi väl är "igång" med jobbet kan jag ju säga, suuger att bara få höra "netack, netack,netack...." hela jävla tiden så man tappar liksom humöret efter några minuter, haha menmen, sista gången igår & nu väntar jag bara tills den 25e då pengarna rullar in(H) hoho

blev en riktig deppdag resten av dagen sedan! haha, usch..... ibland orkar jag inte med mig själv äns. vet inte vart felet sitter alltså men någonstans i mitt huvud måste de ju vara. sen blir allt lite extra jobbigt när man bara blir sviken gång på gång hela tiden. om jag ska erkänna är det nog det som känns mest och är jobbigast! men man kan tyvärr inte ändra på någon annan än sig själv :) ........

idag vaknade jag ovanligt sent för att vara mig, åt frukost sedan kollade jag på epicmovie & somnade igen? vaknade någongång runt halvtvå sedan och då blev det en långpromenad in da wood;) så skönt att bara rensa tankarna ibland..  fick ett sms av viktor sedan så då blev det hem & duscha sedan kom han och hämtade mig så åkte vi hem till honom och kollade film, pratade & drack kaffe:D haha. snällaste är han!

nehe, nu blir det film med johannis, sen sussa och imon ska jag äntligen få träffa min ballan!
pusselipuss & nattinatti♥



if you give me a chance
believe that I can change
I'll keep us together
whatever it takes



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0