wont let it go for nothing

torsdag
hade lite sovmorgon idag och sen astronomiprov som faktiskt gick helt okidoki tror jag. känns bra! sen hade vi vår blivande vikarie på samhällen som vi ska ha när maria blir mammaledig. sjukt bra verkade han vara, asgo! haha. tur det;) slutade lite innan halvtvå sedan och då gick jag erren och mallan intill staden och fixade lite. lämnade in mitt cv på mc'donalds bland annat, haha. känner att det är hög tid att söka lite jobb just nu, både till sommaren & om de kanske skulle finnans något helg&kvällsjobb ngnstans om man har tur.

imon är det redan fredag:D, tiden går så fort? hinner inte med riktigt känner jag men jaao.. så är det. kort skoldag imon också, sovmorgon & sluta tidigt är inte helt fel alltså. efter skolan blir det staden en snabbis och sen blir det nog lite party hoppas vi på;)


haha, har förresten försökt fixa lite på bloggen, blev lite misslyckat med bakgrunden, aja(a)
nu ska jag gå och ringa min lilla parremansi.

PUSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

schnyggingen min!!!/erren din

2009-01-22 @ 19:42:38
Postat av: forrenjorren;);) haha

bloggen blev ju vissssst fin :D får hjälpa mig nu i helgen sarranparran min :D<333

2009-01-22 @ 22:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0