wonderful world

kände mig inte alls bra imorse plus att vi hade svenskaredovisning idag som jag inte orkade lägga en endaste minut på igår.. så stannade hemma idag. sov till elva något då mammi kom in och väckte mig & trodde jag hade försovit mig, haha. har inte gjort någonting alls idag vilket har varit riktigt SKÖNT. blir lite för mycket ibland faktiskt..

kände mig som tur var lite bättre framåt dagen så hann med en cykeltur bort till berga med mallsan innan. haha, går inte en dag utan de där jäkla godiset alltså;) sen har jag kollat andraavenyn med. och tryckt i mig ett helt paket med "balle" som jag råkade skriva till erica innan, menade faktiskt ballerinakex men mjao ibland kan det bli lite fel, haha.

ska be mammi göra en inbakad fläta på mig nu sen blir det sängen.
tidigt för en gångs skull;D tihi

godnatt!
sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0