i need you to need me

skola idag. började morgonen med esv på konstmuseet, haha förjävligt. hatar verkligen våra lärare där, det bästa hade nog varit ifall dom bara kunde ta sig ngnstans ibland:) nä nu var jag för dum meeen.....
ganska brao dag annars faktiskt bara det att jag har varit så sjuuukt trött & därmed kom min äckligt skabbiga klädsel in i bilden hahah. erren&jag hade tillochmed skoj på historian idag, de var verkligen för ovanlighetens skull kan jag ju säga;) hihi, måste haft ngt med våran trötthet att göra alltså.. 

var ute ett bra tag med min mallsan innan också,  satt vid vår kära gamla skola funkabo och pratade massa minnen, haha, saknis den tiden faktiskt. allt var så sjukt mycket lättare då... och bra.

nu ska jag hoppa in i duschen & sen ska jag tvinga hannis att kolla film med mig;)
pussss!



i need you to need me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0