live your life

sara sara bella erica och jag fixade oss & förfestade lite hemma hos mallsing igår innan det blev lite partyy hemma hos emma i trekanten. jättemysigt faktiskt, blev lite stressigt där i slutet som vanligt bara men vi hann iaf med bussen som tur var;)haha. väl i trekanten var det inte riktigt lika kul men de hade sina stunder de med. i vilket fall slutade de med att mallan & jag tog bussen in mot stan och satte oss på corner. haha förstår inte varför vi skulle in där äns med tanke på att vi bara hade tio minuter på oss till bussen gick men aao, en delicato tryckte vi i oss iaf & sedan drog vi oss vidare på lite efterfest hos stoffii;) haha, helt okejokejokej! :))))))))))

nu är jag så sjukt trött så funderar nästan på om jag skulle gå och naanna kuddisen kanske(a)hihh.
natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0