no more waiting

sitter hemma hos mormor&morfar nuu. kvällen igår blev väll kanske inte som det var tänkt men mja, den började ju helt okej i alla fall;) förfestade lite med mina tjejer och viktor och några andra hemma hos jonas först, sen var det tänkt att vi skulle vidare mot palace men sedan ångrade vi oss i sista minut så istället blev det lite party hos emil med bergakillarna. sen blev det taxi till bobba där vi avslutade natten med lite efterfest. blev liite för mycket för mig där kan jag ju säga.  hmm, kommer inte ihåg någonting.. kändes som jag drömde när jag vaknade imorse och inte visste var jag var. haha, fy. no more wine;)  förutom dom sista timmarna där i slutet så var kvällen kanooon.

nu ska jag gå och fika lite med mormor&morfar:)
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0