because of you

blev lite party tillslut i lördags. med sara erica & hampuz hemma hos jonas igen. mycket kul!:D framåt ett gick dom flesta vidare på efterfest i norrliden medans parran & jag stannade kvar med sebben & jonas. mmm.. blev dock inte så mycket sovande för våran del(a) så igår var vi inte varit alltför pigga..  blev i alla fall bussen hem till mig runt elvatiden  då det blev bums i sängen för oss båda:D hihi. doseplutten

träffade en väldans speciell kvinna på bussen hem också förresten. jag trodde att hon kände sara först eftersom att hon vände sig  mot henne med värsta leendet & bara " ååh, vad fina ni är flickor!" sen frågade hon ngt & blablabla, så började sara bara skratta & jag med så då förstod jag att det inte var ngn hon kände i alla fall. asäcklig var hon, nästan lite peddo. frågade vart vi bodde och massa.. haha, herregud;)


försov mig lite idag dåå så blev en ganska kort skoldag eftersom att jag skippade sista lektionen också(a).. men ibland orkar man verkligen inte. just nu orkar jag inte med någonting? minst av allt skolan.. lite jobbigt med endel grejer just nu också. vet ickkkke hur jag ska göra alls men aja, allt löser sig väll med tiden ellr något.

ska gå och ta en pannno nu iaf, ont i halsen & huveeeet:(
pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0