too little too late

längesen det uppdaterades här nu igen;) men tiden går så jäkla fort så hinner knappt med någonting just nu känner jag. haft mycket nu den senaste veckan i skolan också så ska bli sjukt underbart med helg nu:D verkligen behövligt!

vet faktiskt inte vad jag ska skriva om mer? har hänt rätt så mycket på den senaste tiden ändå.. men känner att det inte är så nödvändigt att ta upp här så nä. men nyår blev i alla fall mer än lyckat & allt har blivit lika bästigt som vanligt mellan mig och erren så aa, det är bara så bra allting just nu känner jag:D kändes lite som om det gick mot våren för några dagar sedan också men till min besvikelse såg jag snön idag igen.. fan. nu vill jag bara ha vår & sol. så tröttt på allt kallt. men får väl räkna med det ett tag till, är ju trots allt fortfarande bara januari:(haha.

ser förövrigt fram emot imon nuu. var ett bra tag sen alla tjejerna festade tillsammans men imon då jävlar;) haha.
ska bli mycket ruuuuligt!

men nehe om jag skulle ta och gå och packa min lilla väska,
ska naanna i läckeby i natt hos min älskade:Dhihhh
puuuuuuuuuuuuuuuuuuss!


Kommentarer
Postat av: din erre

åh älsklingg! längtar till vår sommar kommer igen:) kommer bli så bästig och ikväll ska vi ha skitkul:D ps! ringer dig snart hjärtat mmitt<3

2009-01-17 @ 12:32:31
Postat av: Anonym

AW och det var så mysigast kan jag lova :D<3

ikvälll blir supeeeeeeeeeeerkul , bästberra<33333

haha!

2009-01-17 @ 14:28:10
URL: http://sarajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0