been there, done that, no regrets

jag har alltid tänkt för mycket.. både på saker som hänt & som kan hända, så från och med nu har jag bestämt mig för att sluta hålla på att tänka bakåt & på hur det kunde ha varit, sluta ångra saker som redan är gjorda, haka upp mig på sånt som ingen kan göra någonting åt och att sluta tänka för långt så från och med nu ska jag aldrig mera tveka utan bara göra de som känns rätt så man slipper ångra saker man aldrig gjorde. känns nog mycket bättre såå;)


tiden går somsagt jäkligt snabbt just nu. och jag är faktiskt ganska glad nuförtiden också så kan nog bero på det. vet inte riktigt varför, har inte hänt något direkt bra men allt känns så mycket bättre nu än vad det gjorde innan. så glad att min lilla parre är gladis igen också, nog mest det som gör mig glad faktiskt.. har saknat dig sååå & du är alltid den som får mig att må bäst<3 hihi. och sen att det går mot våren & sommaren nu med, det ser jag verkligen framemot! tunisen i juli också. hihiihhh:D underbart!



hahah, älskar dig sara<3


nu borde jag hoppilihoppa i sängen,
såå godnatt &pusssssssspåer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

OH min lilla pluttiiiiiiiii , detta inlägget har jag ju inte seeeett :D , älskar dig så himlans mycket mest<3 och är glad att vi båda är glada samtidigt för en gångs skull :D hihi bäst är du , min sariiii(L)

2009-01-25 @ 19:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0