hehe



igår blev det staden med min mannso först. fikade hos sarutts mamma på kullzenska & sedan blev det lite shopping för oss båda på vila faktiskt. fick skjuts hem av saras papi och lite senare på kvällen blev det en liten nixe med min mallan. sen ringde sara och frågade ifall vi skulle festa och eftersom vi ändå inte hade något för oss bestämde vi oss för att vi skulle det;) så de blev lite stressigt där ett tag men vi hann allt med bussen som tur var i alla fall.  väl hemma hos torsten var det roligt:D haha, sara är galen. sedan fick vi skjuts hem av sebbe & åke runt fyratiden tror jag? helt okidoki kväll tycker jag allt i alla fall.  här kommer lite snygga bilder sedan gårdagen, titta & njuuut;) haha

      




nu blir det nix med nells, sen ringa sara hade jag tänkt,
/sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

cowboy cowboy riding in a rodeo can i be the one for youuuu hahahaha :D<3



du är galenn kvinna! roligast hade jag med dig haha min sariiiiii <3333333 :D

2009-02-18 @ 15:49:49
URL: http://sarajonssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha du är min cowsi;)(L) helt cococococrazy! haha jag har alltid roligast med dig min parremanso<3333333333:D

2009-02-18 @ 17:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0