right here

skola idag.. precis som igår. det är aldrig kul att börja igen när man har varit ledig. usch&fy alltsåå:P lovet har varit jättebra i alla fall, umgåtts med mina bästa och festat. bättre kan det inte bli:D haha. behövde verkligen vara ledig ett tag kände jag. dock var lovet inte tillräckligt långt för min del märkte jag både igår och idag. orkar inte med något som har med skolan att göra. vet inte vad jag håller på med, måste verkligen ta tag i skolan nu, skjuter upp alldeles för mycket just nu vilket inte är bra alls med tanke på att vi har så jäkla mycket & bara får mer och mer hela tiden, men är väll iofs därför jag skjuter på allt just nu;)

kort dag idag i vilket fall. sovmorgon, engelska, sedan hälsosamtal i stället för matten, sedan engelska igen och slutade vid halvtvå. sjukt skönt! väl hemma lagade jag faktiskt mat till hela familjen, haha, blev mmumma;) åkte med mami och papi och kollade nya tapeter & golv mm till köket sen med & en runda förbi fafas grav. blir så ledsen alltid när jag har varit där... förstår fortfarande inte dedära. vill inte det:( har aldrig saknat någon så mycket..

nu blir det sängen, lång skoldag imon!
natti /sara


HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0