torsdag

skitbra vecka!:D har verkligen gått jättesnabbt och sånt gillar vi. i måndags kväll blev det lite bowling med jonas viktor & sara. och sara kom sist, underbar känsla alltså;) att inte alltid komma sist, haha. studiedag i tisdags & då följde jag med sara till pållarna. vi red en ganska lång skogspromenad, haha ganska härligt faktiskt. i alla fall efter ett tag då min höjdräddhet(?) började försvinna lite..
lång skoldag igår men dagen gick faktiskt riktigt fort med parren vid min sida, precis som dagen idag plus att vi fick sluta en timma tidigare, så slutade vid halvett någongång. för skönt!

nu kom jag precis hem ifrån sandra där vi var och kollade på modevisning, mycket kul att se faktiskt.

ska gå och ta mig en macka snart sen blir det nog sängen för min del. är alldeles för trött;)
PUSSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha höörrrdudu ;);) jag vann nästan över dig iallafall :D hahahah du är bäst min saripari<33333

2009-02-06 @ 16:00:57
URL: http://sarajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0