monday

måndag idag vilket betyder upp tidigt & skola. precis lika underbar dag som alla andra skoldagar.. haha, fyy ne. ska inte berätta något om skoldagen för känns som om att det är det enda jag faktiskt skriver om och eftersom det alltid händer samma saker ska jag sluta med det & bara berätta om skolan ifall något speciellt händer;) tihi. gaaah, trött är jag nu i alla fall så ska gå och kolla klart sexandthecityfilmen som jag fortfarande inte sett klart den sista halvtimman på. leeeediga imon så sen lite senare ikväll blir det nog en trippis till parran för att naanna där. mysepyse! sen imon ska vi bara ta det lugnt, eller kanske hänga med sara till heeestarna också? vi får se:D

have a good day!
pussssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa , tycker allt du borde följa med till pållarna :D<33

2009-02-02 @ 15:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0