out of touch

längesen jag skrev nu igen, haha förlåt, inte för att så många bryr sig kanske men mjaa. blev att jag hängde med till stockholm sen tillslut i alla fall. dock utan min lilla sara som fortfarande var sjukis:( ganska så rolig liten tripp ändå, va lite för stressigt för mig kände jag bara men annars var allt kanon. vi besökte dramaten, riksdagen, naturhistoriska & tv4. tv4besöket var helt klart det roligaste, satt även i publiken där till kvällsöppet  med ekdahl & det var faktiskt allt en liten upplevelese, haha. blev med på teve och allt liksom;)

kom hem i torsdags kväll då det bara blev bums i sängen. var ju fortfarande inte helt frisk så kände att det fortfarande fattades lite sömn så sov längelänge på fredagen så blev bara två lektioner i skolan för min del. skönt!
fredagkvällen blev ganska lugn också, va hemma hos erren & hampuz en stund bara sen hemma resten av kvällen bara. känns verkligen att man inte har varit hemma på ett tag, har ju blivit endel festande dom senaste veckorna(a) så det har varit skönt att bara vara hemma för en gångs skull som sagt.

alla hjärtans dag igår ju. sara & jag kollade wallander på biostaden tillsammans med alla pussande par runtomkring oss,  kändes ju lite sorgset att man inte hade någon man att fira den med, men sara dög trots allt;) haha.

nu ska jag gå och sätta mig vid teven, senare kommer nog saran min,
ha det bra!
PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0