helgen

i fredags blev det lite förfest hemma hos jonas. åkte in mot stan runt elvatiden då de var tänkt att vi skulle gått in på palace egentligen med alla dom andra men istället gick sara & jag in på sjösjukan. haha... förstår inte äns hur vi lyckades ta oss in där;) men lyckades gjorde vi allt och kvällen blev lyckad tycker jag allt. mycket roligt hade vi i alla fall:D  blev nog lite mycke dricka för min&saras del men kan också berott på alla jäkla koffeintabletter jonas tryckte i oss;) haha! glada var vi minst sagt;) åkte hem till jonas igen runt tvåtiden i alla fall då vi skulle sova men blev tyvärr inte alltför mycket sömn, kan ha berott på mig lite där ibland kan jag troo(a)  haha sjuuuk kväll!

igår kom familjen johansson hit på middag, mysepyse. erica & jag stannade dock inte kvar här så länge eftersom att vi skulle på fest hos viktor. hih, det var trevligt. åkte hem till sara och sussade sen & vaknade med ganska hög feber idag tror jag allt. usch&fyyy. inte det roligaste alltså:( så har mest blivit soffan&teven idag och där tänkte jag gå och lägga mig nu igen..

PUSS
sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0