sunday

veckan har gått snabbt! min lilla ballsi fyllde år i onsdags, STORT grattis på dig älskling<3 hih. och i onsdags blev det en långpromenad med viktor & sen åkte vi till läckeby och hälsade på sara med jonas. trrrevligt:) i fredags blev det stan, hittade faktiskt endel. finns jättemycket fint just nu, alla vårkläder har ju börjat komma in. vill bara att det ska vara vår nu så man kan börja använda kläderna också, haha. 

igår var det fest:D vi som hade bestämt oss för att ha en "vit" helg.. slutar alltid lika bra alltså. haha. förfestade lite hemma hos david och sen blev det vidare mot km & sen vallen. mallan&sara gick in medans jag hängde med med en annan liten man långtifrån staden, haha,  blir aldrig riktigt som man tänkt sig..

idag mår jag inte alltför brao alltså.men sååånt man får räkna med liksom!
åkte hem som världens lilla skabb på bussen idag också. haha fy.
ska ut på en LÅNG nixe snart. måste ta tag i dedära med att röra på sig,
sitter fan inne 24/7 nuförtiden.. inte braaa sara;)

nu blir det bort från datan ett tag.
skriver nog lite senare
PUSS


Kommentarer
Postat av: mallan

ooh tack såå jättemycket baby! du är alldeles för bra min sara:D<3

2009-02-01 @ 14:21:11
URL: http://maalinjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0