confused

godkväll mina kära läsare! hah
har försökt sova i över en timma nu men det har inte gått något vidare kan jag ju säga..

träningen med ballan innan gick inte bra alls, gick på rullbandet i en kvart sedan dog mina ben? är inte redigt på toppen av mitt liv nu alltså känner jag;)  så vi gick bort till maxi i stället för att köpa oss lite gotte.. det får en alltid lite piggare & på bättre humör, haha. fick vänta på bussen hem ett bra tag sedan eftersom att vi kom på att det var söndag idag. men det gjorde inte så mycket för vi hade endel att snacka om så att säga.. he -he. gick hem till ballan sen en stund, gjorde en spelningslista på spottttty till nyår, åt lite matis & fortsatte snackandeet. så skönt att bara få prata av sig lite om allt&inget ibland & att det finns någon som verkligen förstår och orkar lyssna på all skit.  så himla skönt att man har dom vänner man har helt enkelt..   dom bästabästabästa som finns ♥

ganska knasigt att livet bara blir svårare och svårare egentligen? inte för att jag har några stora problem just nu egentligen kanske men ändå, när man var liten var allt så lätt.  hade gärna spolat tillbaka tiden lite om det gått..

men nu går inte det så har kommit på det att man får försöka se framåt i stället;) nyår kommer bli toppenbra med tjejerna, det har jag redan bestämt. ska ha mysmiddag hos malin innan vi beger oss på lite andra festligheter sen får vi hoppas att dom sista dagarna på lovet blir bra med. ser dock inte fram emot äckelskolan sedan igen men vårterminen brukar faktiskt gå lite snabbare en höstterminen och det hoppas jag verkligen att den gör för kommer helt ärligt talat deppa sönder om inte sommaren kommer snart. ÅH

tror det är dags att jag gör ett nytt försök med sovandet nu(A) nattinatti


feels like i'm not good enough


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0