091220

blev en toppenkväll med världens bästa brudar igår. var hemma hos mig innan och fixade oss, lyssnade på musik & partajade lite smått. glada miner var det allt :D  drog oss vidare mot bergalokalen lite senare där det var draaag, haha. kvällen var helt okej kvällen igenom faktiskt, kunde dock har varit lite mindre folk i berga kanske. var knappt så man fick plats till slut;) men det var okej! tog en taxi med annis till svinö lite senare, hahaha galet säger jag bara:D wihoho, tummisen upp på den.   träffade m där också som jag också avslutade kvällen hos, hihi.

gick upp ganska tidigt idag för att mannen skulle spela match.. fick skjuts hem och resten av dagen har tillbringats med ballan en stund och lite senare även erren. malin och jag kom fram till att husets vin ska bojkottas utav oss i framtiden förresten, haha fyfan.. inte värt

förövrigt så förstår jag inte på mig själv ibland, förstår inte varför jag alltid ska lyckas bli så velig när jag egentligen vet vad jag vill. tror det är dags för saris att skärpa sig nu, skippa allt tänkande lite ;)

ska ta en liten tupplur nu innan det är dags för paradise, hörs kanske lite senare ♥ pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0