har man tråkigt så har man;)

1. Ditt namn: Sara Forsberg
2. Hur gammal är du? 17
3. Vart bor du? kalmar
4. Bor tillsammans med? mami, pappi, hanna & emmsi
5. Färg på ditt hus? gult
6. Hur lång är du? 1.74
7. Hus eller lägenhet? Hus
8. När är du född? 21 juni 1992
9. Klass? sp08e
10. Vilket år tar du studenten? 2011
11. Något jobb? ingenting
12. När gick du upp i morse? nio tror jag?
13. När ska du sova? när jag blir tröttis
14. Duschat idag? yesbox
15. Kramat någon idag? jao
16. Pussat någon idag? yes
17. Vad har du ätit idag? lasagne
18. Dagens klädsel? mjukis
19. Dagens smink? mascara ode
20. Dagens sötnos? en söt liten man;)
21. Dagens roligaste? vet inte om dagen har varit så rolig faktiskt, haha

SOCIALT:
22. Har du många vänner? Jag har dom bästa
23. Hur många har du kysst?  håller inte kollen alltså;) HAH
24. Vem kramade du senast? erica
25. Hur många har varit otrogen mot dig? nej
26. Har du pojk-/flickvän? nopee
27. Vem pratade du med i telefon senast? saris
28. Vem fick du senast sms ifrån? viktor
29. Hur många seriösa förhållanden har du haft? noll

FAVORIT:
30. Film? hmm
31. Låt? chris brown - so cold
32. Mat? Kinaa
33. Dryck? juice
34. Färg? Svart
35. Stad? göteborg tror jag
36. Land? thailandet
37. Ämne i skolan? foto är helt okej!
38. Människa? har mina favoriter;)

SENASTE:
39. Personen du tänkte på? jadu..
40. Personen du kysste? (A)
41. Gången du spydde? inte allt för längesen, hahah (Y)
42. Gången du grät? idag
43. Pizzan du åt?  någon dag i veckan
44. Gången du var i Göteborg? förra sommaren
45. Gången du var i Stockholm? i vintras
46. Gången du var full? haha, igår lite kanske
47. Gången du var hög? har aldrig varit och kommer aldrig att bli
48. Plagget du köpte? en klänning

ANTINGEN ELLER:
49. Vänner eller förhållande? båda i guess
50. Sommar eller vinter? Sommar
51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? båda
54. Tvspel eller datorspel? tvspel
55. Singel eller upptagen? upptagen tror jag
56. Hångla eller ha sex? hihihi
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? inget;)
58. Ragga eller bli uppraggad? bli uppraggad tror jag vaa
59. Big Brother eller Paradise hotel? paradisee
60. Blont eller svart hår? blondie
61. Har du blåa ögon eller bruna? Blå
62. Choklad eller lakrits? choklad
63. Göteborg eller Stockholm? göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. Coca cola eller fanta? cola
66. Pizza eller kebab? svårt val;)
67. Randigt eller prickigt? randigt
68. Älska eller älskas? båda ju
69. Leva eller dö? Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? alla mina såklart
71. Personer du hatar? tror faktiskt inte det finns någon jag hatar
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? tror vi ska vara tysta om den saken va;) HAha, skojis..
74. Glassar du ätit på en dag? 4 typ
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? ingen
76. Gånger du haft minnesluckor? vet inte
77. Gånger du varit hög? noll
78. Personer du saknar just nu? en
79. Gånger ditt hjärta brustit? brustit vet jag icke om det har gjort än..

VEM:
80. Vill du kyssa nu? min hund ska få sig en liten kyss snart var det tänkt;) haha, nädå
81. Ska du träffa imorgon? sara

82. Sjöng du senast för? mina tjejor
83. Hade du senast en msn-konversation med? malin
84. Spelade du tvspel med senast? med erren;)
85. Vem vill du ta med på en romantisk resa nu? en man hellst ;) haha
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen
87. Förtjänar att dö? ingen?
88. Är söt? nellan sitter här och ser ganska söt ut just nu faktiskt
89. Vill du sova jämsides med i natt? deduu ;)

VAD:
90. Gör dig glad? mina nära & kära;)
91. Gör dig ledsen? mig själv just nu..
92. Vill du helst göra nu? nanna hade varit underbart en stund
93. Önskar du att du slapp? allt jäkla tänkande (haha..)
94. Vill du ha nu? goodis
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? moneymoney
96. Längtar du till? julafton :D
97. Tycker du om dina betyg? dom är väl helt okej
98. Ångrar du i ditt liv? finns mycket man ångrar, men gjort är väl gjort så att säga;) haha
99. Är det bästa som hänt dig? tror faktiskt inte det har hänt mig ännu?
100. Hur mycket är klockan? 19.10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0