24dec

hade en superbra dag på stan tillsammans med mina brudisar igår (annisen&malllus). var på jakt efter dom sista julklapparna & även en nyårsklänning som jag inte har hittat än.. fick julklapparna köpta i alla fall dock kan jag inte säga att jag var speciellt fantasifull men vad gör väl det ;) någon nyårsklänning hittade jag inte överhuvudtaget.. bara en massa rea nu på det mesta och när jag väl hittade en jag kunde tänka mig var det i strl 42 typ, inte okej (Y) känns som om det är ganska kört för min del att hitta någon såhär sent, men jag får väll hålla tummarna på att hitta någon nu i mellandagarna ;) haha.. istället för nyårsklänning fick jag i alla fall med mig lite fina underkläder hemsi, goodiewoodie! och lite gotte från tokiga såklart.. HAH.
på kvällisen fick jag även lite finbesök :D filmis fick det bli och sen var det nattinatt.

nu sitter jag här proppmätt efter ännu lite julmat.. haha, helt sjukt vad tjock man kommer vara efter den här helgen alltså. ska snart hoppa in i duschen och sen åka ner till torsås där hela tjocka släkten ska fira jul tillsammans. mysepys!

hörs imorgon, GOOOD JUL ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0