091206

veckan har varit suuuperduper. känns som om att det går mot lite bättre tider nu så att säga ;) haha. har hunnit med att kolla bandy x 2 med min annis, idolkväll med tjejerna, mysmiddag hos familjen johansson och lite galej med balleman. brabrabra, miiiinst sagt :D

idag har jag varit mer eller mindre död? blev 4 timmars sömn inatt tillsammans med ballan i en liten soffa = inte bra alls ( min dödskänsla berodde nog på det.. ) därför har jag spenderat den mesta tiden av dagen i min lilla säng och lite ute imorse när anna & jag tog en långpromenix.

ska gå och borsta tänderna och de nu innan jag kryper ner, skola imorgon ju :(  men nu är det bara två veckor kvar innan det är lov igen i alla fall. jag längtarrrrrrrrrr!

Puss & Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0