söndag

tjoo

vaknade hyfsat tidigt idag faktiskt. hade sett fram emot några timmar ute i solen men icke nej.. känns verkligen att hösten är på väg nu, så himla kallt & blåsigt:( fyfanken.. det uppskattas inte! menmen. famor kom i alla fall förbi en stund så då blev det lite maot och fika istället,  sådant gillar vi allt. haha

nu ska jag snart ut & gasa lite med papsen, var ett bra tag sedan sist nu alltså. är ju ingen duktig bilförrare direkt & kan tänka mig att det tar ett bra tag för mig innan jag är uppe på errens nivå som är ganska stabil numera vad jag har hört så nu ska det tränas. hahah;) senare blir det jag, mina chibbe & colan för hela slanten. ruulig kväll jag har framför mig alltså(Y) nä men är helt slut idag såå det blir nog rätt brao med det jaojao.

ha det så bra alla glada:D pusstjohejjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0