söööndag

helloo igen ;)

dagen har bestått av att städa, laga mat & tvättat. har kännt mig som en redig liten hemmafruga alltså, hahha(Y) gick en långpromenad på tre timmar med min malin också. gick in till stan och lite så, sedan blev det att gå hem igen också eftersom att vi båda hade glömt mobilerna hemma så vi kunde inte få någon skjuts,  men det var duktigt av oss tycker jag allt:D haha. bara det att jag är trött som attan nuu bara för det.. ska gå och äta tacos med mina små systrar strax sedan vet jag inte vad jag ska göra, johanna ska iväg & emmsen med & sova kan jag absolut inte göra när jag vet att ingen annan är hemma, speciellt inte nu när mallan berättade om några psykopater som går runt & knackar på andras fönster(Y)

menmen nu ska jag kila härifrån i alla fall, pusss!


 
 

några finfiniga bilder jag hittade på mig & världens bästaste ballan, haha.

hajhaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

awww hoppas du kunde somna sedan hjärtat mitt:D(L) haha var inte meningen att skrämma upp dig juu(A)men fyfasiken vilka heta bilder då(h)vilka minnen alltså<3 min bästaste saron!

2009-08-03 @ 12:59:33
URL: http://maalinjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0