nattii

hej igen!

blev en liten nix med mallan min innan. gick till berga och köpte oss lite gotte & bara pratade en massa. alltid bästa att prata med dig min bebbe, det vet du lika väl som att du vet att jag alltid finns här för dig<3

annars har jag inte gjort alltför mycket denna kväll, varit ute och promenixat med farsgubben min & kollat teven bara, haha mycket härligt faktiskt.

imorgon blir det en heldag på ölandet med mallse, därför är det nog en ganska så bra idé att försöka sussa nu.
godnaaatt!


justin nozuka
golden train
the click five all i need is you
the click five say goodnight
green day 21 guns
wyclef jean perfect gentleman

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, du är för bäst du<33333 och snart ses vi igen!pusspuss på min alldeles underbara kajan:D

2009-08-20 @ 10:50:37
URL: http://maalinjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0