tisdag

hallelåja:)

fasen vad denna dagen har gått fort ska jag säga er, haha. helt sjukt vad tiden bara rinner iväg nu för tiden.. började morgonen helt knasigt idag. hade ställt mobilen på 8.30 igår och sen vaknar jag inte förräns 12 och ser att jag har stängt både dörren till uterummet & den andra dörren och stängt av både larmet & min lilla fläkt, har inte ett endaste minne utav något;) minns bara att jag hade en jäkligt konstig dröm men den ska vi inte gå in på här...  haha aja så kan det gå!

blev en runda på staden med erica sedan. hittade massa finfinigt! synd att jag är pank fram tills fredag nu bara... eller kanske bara tur egentligen för kan lova att då hade jag inte haft ett enda öre kvar just nu, haha. så blev inget köpt men vi hittade bland annat dom här SNYGGA skorna;
 
vet dock inte om dom kommer komma till så stor användning om man köper dom med tanke på att det inte är några "vardagsskor" direkt, menmen, får se hur det blir med den saken. skitsnygga var dom i alla fall:Dhahi

när jag kom hem sen klippte mammsen mina "toppar". blev lite mer än så om man säger så,  men blev ändå nöjd för det känns mycket fräschare nu och ser mycket tjockare ut så det blev nog bra! har bestämt mig för att spara på mitt hår nu förövrigt, alltså försöka att inte platta varje dag och ingen mer hårförlängning för min del på ett bra taaaag. haha(Y)

nu blir det film, sen sussinanna!
ha det så bra & nattinatti ♥ /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0