back on track

hejee

nu är man back on track igen så att säga, haha. skolan började lite smått i torsdags, hade inga lektioner direkt utan mest bara lite info & sen skulle man berätta lite om vad man hade gjort under sommaren oså. ifredags däremot kändes det nästan som om alvaret började lite smått på redigt. baah, ett ganska jobbigt år framför oss kan jag tro. sägs ju att tvåan är värst såå;)

 

fredagskvällen blev ganska så lyckad med min kära syster. började här hemma lite smått sedan tog vi bussen in mot staden där vi åt lite mat först och sedan äventyrade lite smått, haha. sammanfattat ganska så galeet!

 

 

igår tillbringades den största delen av dagen hemma hos min lilla famor, fikade, åt mat, fikade, åt godis, åt glass osv. haha, som vanligt helt enkelt. väl hemma sedan somnade jag så jävla goooott, helt underbart. haha. trodde det var morgon när jag vaknade sedan men klockan var bara åtta så satte igång en film innan jag somnade som en stock igen? haha, trött var jag allt..

 

 

idag har jag inte  gjort allt för mycket, kollat gossipgirl & gick en liten promenadis med mallan bara. men dagen har gått sjukt snabbt i alla fall, ser att klockan redan är halvtolv så är nog bäst att jag försöker sussa nu. skola imorgon ju:( fy!!

 

 

godnattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0