too little too late


har nyss tryckt i mig en fet påse godis och nu sitter jag här som ett litet svullo igen, precis som alla andra kvällar;) haha.

idag har dagen för det mesta spenderats hemma hos erren. hon hade finbesök av världens tötaste vovve ska jag be att få tala om, ååh skulle kunna äta upp lilla alfons!! världens absolut sötaste. sedan tog jag mig hemåt och då blev det en liten tur till berga med syster för att köpa godis precis som vanligt, haha. ganska beroendeframkallande alltså..

hittade förövrigt nyss en utav dom låtarna som spelades varenda jäkla morgon, dag, kväll & natt i tunisien. vill bara tillbaka nununu:(








ps. min lilla mallus. du vet att jag finns här för dig alltid gumman. hatar när man inte kan göra någonting åt vissa saker men du ska veta att jag finns här i alla fall♥

nu ska jag sova! nattii

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jag är lyckligast att ha dig vid min sida, jag vet att du gör det.. och det har du alltid gjort för mig<3 och jag finns lika mycket för dig när du behöver mig älsk.

2009-08-18 @ 12:50:54
Postat av: Anonym

/malin

2009-08-18 @ 12:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0