torsdag

hallå där :)

så himla härligt väder jag vaknade av idag, helt underbaaart! vaknade redan vid halvnio faktiskt, tog en promenad med nellsan direkt innan jag åt fruukost.

sedan kom mallsan och hennes päron och hämtade mig. blev en heldag på möllan. riktigt skönt, synd bara att vindarna börja bli kallare nu.. känns verkligen att hösten är på väg!  men vi tog i alla fall ett dopp, sjukt kallt men vi gjorde det i alla fall, det ni;) inte så likt oss, haha.

väl hemma sedan blev det lite maot och sen åkte johannapanna och jag in till staden. skulle köpa dom fina stövletterna jag såg i tisdags men när jag kom in idag så var dom sluuuut. fasen vad arg jag blev, haha.. var ju massa kvar för två dagar sen liksom. menmen så kan det gå. ska i alla fall åka in och kolla varje dag nu och se om dom får in dom igen för jag ska ha dom har jag bestämt;)

nu kom jag nästan precis hem ifrån en liten nixe med min malin. ska snart sussa för imorgon ska jag och johanna till karlskrona, tiiiidigt!

ha det så bra:) puss&nattiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0