onsdag

hallåå

vaknade tidigt imorse. gick en liten nix sedan gick jag upp på vinden och letade efter gamla skivor som johanna & jag ska ha med oss på våran lilla roadtrip på fredag;) fick även med mig tre utav mina gamla dagböcker ner, hahaha har nog helt seriöst aldrig skrattat så mycket som jag gjorde när jag läste dom. nu vet jag vad jag ska göra när jag har tråkigt nästa gång;) haha herreguud!

nu kom jag precis hem från doktorn. var där och kollade upp mitt ben som jag tappar känslen i lite då & då. det såg inte så bra ut eftersom att det förmodligen var något fel på ischiasnerven(?), så fick en tid för att gå och kolla upp det mer hos en ortoped.

nu ska jag upp till berga en snabbis, hörs senare!
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0