trädgårdsfest

godmorgon :D

jag vaknade för en liten stund sedan utav att pappi kom in och sa att fia (min kusin) hade vunnit en sådan där trädgårdsspelning med någon utav rixfm-artisterna ni vet, så johanna, emmsi & jag blev bjudna hem dit imorgon under dagen någon gång, och gissa vem som skulle dit? VELVET:D fasen vad glad jag blev. ska bli skitkul faktiskt! vet dock inte hur jag ska göra med jobbet  men det löser jag nog förhoppningsvis, haha. sedan på kvällen blir det uut lite granna med mina små tjejor, det ser jag fram emot!

men nu måste jag äta frulle & fixa mig lite innan jag beger mig till jobbet;)
ha en bra dag! PUSSpåer ♥

 
fisen                                                         velvet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0