updateee

heeej :)

var ett ganska bra tag sedan jag skrev något här nu.. har haft rätt mycket för mig så kan nog berosso på det lite, haha.
kom i alla fall hem från tunisien i tisdags. hade verkligen världens bästa resa, trodde aldrig att jag skulle bli nöjdare än vad jag blev med thailandet men där ser man;)haha. de flesta dagarna spenderades på stranden som låg 10 meter från vår dörr typ, så jäkla gutt var det :D hade fint och soligt väder varje dag, 46 grader i luften & något på 30 i havet, helt sjukt asså.. på kvällarna blev det "stan" och medinan oftast, fick dock inte så mycket shoppat där men vafasen. hann även med att gå ut några kvällar, funnyhoney;)  den enda dåliga saken med allt  var nog att jag och min syster är blonda, verkligen alla skriker, sliter & tar på en då, haha ganska jobbigt faktiskt men men. träffade några killar på stranden också som vi var med nästan varje dag, så snälla så! var verkligen jobbigt att åka hem sen när vi väl skulle det, träffade så många där och allt var så himla mycket bättre där än i detta skitlandet. usch, gillar verkligen inte sverige har jag kommit på...

kom hem runt tiotiden på tisdagen till kalmar & det var bara hem och sussa en snabbis till elva då jag skulle börja jobba(Y) härligthärligt. haha fyfan vad trött jag var alltså, men jobbet var inte alls så jobbigt som jag trodde att det skulle vara. rensade bara lite ogräs och sådära;) 

jobbade resten av veckan också och i fredags blev det lite rajraj med sara, johanna, johanna & ecke. kvällen slutade som vanligt inne i stan, en rätt så kul kväll faktiskt.. dock utan sara där i slutet, haha vetifanken vad hon höll på med alltså;) åkte i alla fall hem till daniel med robin och mårten sedan där kvällen avslutades..

nu känns allt bara konstigt och dååligt. orkar verkligen inte dee..  vill tillbaka till tunisien!! och nu har mammi och pappi åkt med, känner mig lite ensam här hemma faktiskt. inte för att dom ska vara borta så länge men ändåå, haha..

är nog bäst att jag tar tag i mitt liv snart innan jag deppar sönder,  men nu ska jag tvätta och laga mat(Y)
bilder från tunisien och i fredags kommer senare,  ha det så bra:) pusspuss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0