24 augusti

hallå där:)

är sjukt trött för tillfället. har sprungit runt hela stan fram & tillbaka hela dagen känns det som & nu är jag i full gång med storstädning här i mitt lilla rum, mycket välbehövligt kan jag säga, haha. syster och jag var på giraffen innan och tänkte kolla lite på sisters utförsäljning, (butiken ska stängas därför var det 70% på allt), hittade dock ingenting, heelt utplockad var det. så vi tog oss vidare in mot staden där jag lämnade tillbaks en klänning & en väska och köpte mig en annan klänning, ett skärp, en tröja & ett par jeansleggings istället. skitnöjd med alla köp, blev inte redigt lika nöjd när jag såg kvittot i bankomaten, fy på mig=P nu blir det ingen ingen shopping på en månad har jag bestämt mig för, måste lära mig det dära med att spara, något jag aldrig har varit så bra på om man säger så, haha..


nu ska jag försöka städa klart här innan jag cyklar vidare till erren för att sedan cykla till friskis & gymma lite;) var verkligen år & dar sedan jag tränade så får se ifall jag överlever, haha.

nehe, nu måste jag skyyynda-  ha det så braa! puss♥ /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0