onsdag

halloo=)

kom hem från min lilla farmor nyss. var så jäkla varm efter jobbet så emsen och jag cyklade bort dit en runda och badade sedan passade vi på att låna duschen lite också eftersom att vi inte har någon här hemma på någon vecka eftersom att vi håller på att göra om vårt badrum(Y) känner mig lite handikappad utan den måste jag säga, haha. blev även lite mat, teve & mys innan vi cyklade hem. haha, höll på att dö på vägen hem. hade musiken på högsta volym på mobilen så cyklade emma skitfort och dansade, sedan när vi skulle cykla in på en liten stig körde hon rätt in i en kille. hahaha, stackarn.. höll på att dö av skratt, vi sjöng för fulla muggar & sen helt plötsligt låg han där framför mina fötter, okej det låter kanske inte så kul men det var det faktiskt. cyklade i alla fall vidare hem sedan & nu sitter jag här och funderar på att städelistäda lite här. ser mer eller mindre ut som ett bombnedslag;)

imon blir det upp tidigt för att fixa lite grejs.. blir nog även in till staden om vi hinner. sen ska jag jobba en liten stund och sedan blir det hem till fisen & sen stressa hem och fixa lite sedan kommer tjejerna hit tror jag allt. sen är det party för hela slanten som gäller:Dhihi

nehe, nu är det städning på g!
PUSSSS ode

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0