onsdag

hallådär :)

efter jobbet igår hade jag lite finbesök här hemma. mina småkusinisar var här och fikade & busade lite, haha världens gullungar alltså. sedan träffade jag erren en stund, gick ut & gick och så, myspys! sedan spenderades resten av kvällen framför teven, heeelt slut var jag verkligen.

idag började dagen med jobb precis som vanligt, inte det roligaste..... men tur att vi slapp regnet idag i alla fall, haha. känner mig verkligen som en äkta liten kommunarbetare nu, åker runt i kommunbil med väst & hela köret på varje dag & får sitta tillsammans med dom sköna gubbarna inne på lunchen och skratta åt deras otroligt "roliga" skämt dag ut och dag in, känner mig nästan som en i gänget nu mera faktiskt;) hahahha

när jag hade jobbat färdigt kom i alla fall syster och hämtade mig och då blev det staden en runda. är helt pank nu tills nästa vecka men lyckades ändå tigga till mig lite av mamma som tur var så köpte ett bar finfiniga byxor på gina. är verkligen i behov av sådant just nu känner jag, har verkligen inga höstkläder alls, så nästa vecka då jävlar ska det shoppas loss;)

nehe, nu ska jag kilelikila härifrån en stund. ha det så bra!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0