only hope

hallå igen:)

blev en snabbis in till staden med världens bästaste systrar efter att jag vaknade förut. köpte en klänning som jag förmodligen ska ha på min morbrors bröllop (bild kommer senare), sedan hittade jag en nyinkommen höstjacka på vila & även en klänning där, skitsnygg var den men vet inte om det riktigt var värt priset men de får jag tänka på, haha;) jackan la jag i alla fall undan tills imorgon, vill verkligen ha den så håller tummarna på att mina pengar har kommit in på kontot tills imorgon. efter staden blev det som vanlig en runda förbi maxi för att köpa gottis också, haha mummaa är det. bästa som finns:D

väl hemma igen blev det långpromenadis för min del. så skönt att bara gå & tänka igenom allt ibland..
sedan fick det bli ett samtal med min mallan också & sen fastnade jag här igen, som vanligt! haha, icke braa..
hatar min msn förövrigt, loggas ut&in hela jäkla tiden, jobbigt är det(Y) menmen..

borde nog snart sätta igång en film & försöka naana om jag ska orka med kommunskiten imon också;) haha.
ha det så bra & nattinattinaaaaatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0