lilililistaa

trååkigt som in i fankisen har jag.. kan verkligen inte sova så jag sysselsätter mig med att göra en liten lista istället(H) haha.

Lovar du att vara ärlig? jadåå

Du heter: sara

Smeknamn: sörre, sarre, parremannen, paris, saris, sizten, nisse(?)
Låt som när du är ledsen sörjer till?: sörjer är väll lite att ta i men när jag är ledsen lyssnar jag ofta på backstreet boys & westlife  (haha)
Beroende av: doodis

Vad tror folk om dig?: ingen aning

Stämmer det?: kanskede
Vad får du oftast komplimanger för?: hmm, vetinte(A)

Vad säger du för att imponera på någon?: haha, ingen aning
Hur imponerar man på dig?: genom att vara sig själv & charmig
Brukar du skratta för dig själv?: haha, blir nog ganska ofta så;)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: saknar dig:(
Var bor du?: kalmar
Trivs du där?: njae:P
Äger du några converse: neppsi

Sprit, cider, vin eller öl: vin
Brukar du bli för full: kan nog bli så ibland(A) inget man strävar efter dock, haha
Är du allergisk mot något: nej

Hur svarar du i mobilen: aahallååådetärsara

Antal timmar sömn inatt: 9

Brukar du komma i tid: det brukar jag allt
När mår du bra: när mina nära&kära gör det:)

Hur känner du dig nu: cp-pigg

Vanligaste färg på dina kläder: svart&vitt

Vad tycker du om fötter: äckelpäckel

Vad saknar du: fafa:(

Hade du en bra kväll igår: jao

Favorit dryck på morgonen: juice&oboy:D

Rakar du benen: aamenvisstdet

När brukar du oftast gå och lägga dig: runt tvåtiden sisådäris

Är du blyg?: mjaa eller berosso på mot vem, alltid i början i alla fall(A)

Sysslar du med någon idrott: neppsi

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: hm, både ja&nej där tror jag nog
Har du spytt offentligt: haha, har ju det tyvärr
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: skulle testa att göra allt sånt vi tjejer inte kan göra:Dhaha

Är du nöjd med ditt liv: oftast

Är du bortskämd: det tkr jag inte;)
Vad längtar du till?: nästa sommarrr

Har du bra vänner och äkta vänskap?: jaadå, bästa!!

Vad använder du för shampoo?: lánza ngt

Hur gammal är du: 17

Tycker du om någon just nu: nja

Gröna eller röda äppeln: gröna

Gillar du golf: neje, har aldrig förstått mig på det ruliga med det:P

Vilken tid gick du upp idag: elva

Har du sovit i din egna säng inatt: yess

Har du strumpor på dig nu:

Är det okej att gråta: det är klart

När grät du senast: (A)

Vad skulle du göra om du vann en miljon: hmm, listan kan göras lång;) haha

Bär du glasögon eller linser: nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: verkligen inte

Har du piercing: Öronen & navlen
Vill du gifta dig: aa

Vill du ha barn: Jaa :)

Solar du ofta: så ofta det går;)

Är du bra på att laga mat: haha bäst är jag
Är du flygrädd: neje

Hur vig är du: är nog så jäkla ovig man bara kan vara tror jag

Är du musikalisk?: haha, är typ tondöv(Y)

Vad dricker du helst när du är törstig: vattten

Vilken är din favoritglass: piggelin

Tror du på ett liv efter döden: det tror jag allt

Tycker du om sushi: nnä
Vad äter du helst när du ser på film: godisss
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du: blåååa

Har du någon gång gråtit dej till sömns: jao

Biter du på naglarna: inte längre;)

Röker du: nepps

Hur ofta tränar/motionerar du: varannan dag typ ass;)
Senaste låt du hörde: kent - utan dina andetag

ska försöka sussa nu igen, nattinaaatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0