öland & bio

halluu

igår blev den sista dagen på jobbet äntligen avklarad :D SÅ skönt! efter jobbet åkte jag in med systrarna in till staden en snabbis för att fixa lite grejs inför kvällen.  sen fick jag skjuts över till ölandet där resten av kvällen/natten och idag spenderades tillsammans med erica hampuz & mackan i hampuz husvagn. grillade, drack lite gotte, åt massa tjockisgottis och kollade film innan vi somnade så sött inne i husvagnen. vaknade ganska tidigt imorse pga jag hade så jäkla ont i ryggen & av att det var som en bastu, haha, så gick ut och gjorde min lilla tupp sälle i förtältet. började även morgonen med en iskall cola & dodis, mmm bästa!! sedan vaknade dom andra nötterna också så då blev det teven & lite solande för hela slanten, haha(y) fick skjuts hem av mackan sedan och sen kom errens päron hit, dock utan mannen själv så jag och mina systrar begav oss till biostaden för att kolla sommaren med göran, helt sjuukt bra film måste jag säga:D gå på den!! roligaste på länge faktiskt..

nu är jag trött som attan så nu blir det bums i säng. nattinaaaatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0